Espresso με τον Μπάμπη Κοττή

Espresso με τον Μπάμπη Κοττή

Φεβρουάριος 20, 2014 - 21:01

Τσικνοπέμπτη σήμερα και όπως κάθε Πέμπτη το ArcadiaPortal και η στήλη ‘’Espresso’’ και αυτή τη φορά είναι εδώ με τον  Μπάμπη Κοττή. Ο Μπάμπης είναι φίλος από τα παλιά, από τα καλά χρόνια της αγωνιστικής ποδηλασίας, είναι 23 ετών και είναι από την Τρίπολη. Ασχολείται με την αγωνιστική οδήγηση αυτοκινήτων και συγκεκριμένα λαμβάνει μέρος σε αγώνες Drift.

Πότε έλαβες μέρος στον πρώτο σου αγώνα;

Ξεκίνησα το 2010 σε ηλικία 20 ετών περίπου. Οι πρώτοι αγώνες που έλαβα μέρος ήταν στο Ναύπλιο όπου και κάναμε μία πολύ καλή εμφάνιση.

Την Κυριακή 16 Φεβρουαρίου πήρατε μέρος σε αγώνες DPC+DRIFT ποια η διάκριση σας;

Ήρθαμε δεύτεροι στη μεγαλύτερη κατηγορία και τρίτοι στη γενική κατάταξη. Να σημειωθεί ότι ο πρώτος στην ίδια κατηγορία είχε ένα όχημα περίπου 1.500cc και 150hp παραπάνω από το δικό μας και η διαφορά μας ήταν μόλις 5 κλάσματα του δευτερολέπτου.

Ποια η ιδιαιτερότητα έχει ο αγώνας Drift από άλλους αγώνες αυτοκινήτων;

Εκεί που οι άλλοι προσπαθούν να μη χάσουν πρόσφυση, εμείς στο Drift το επιδιώκουμε αυτό.

Αυτά τα τέσσερα χρόνια που αγωνίζεσαι πόσα λάστιχα έχεις καταστρέψει;

Πάνω από 400, γι’αυτό θα ήθελα να ευχαριστήσω πολύ τον Θοδωρή Παπαϊωάννου αντιπρόσωπο Michelin Hankook.

Εκτός από το μηχανοκίνητο αθλητισμό με τι άλλο ασχολείσαι;

Από τότε που ξεκίνησα να ασχολούμαι με τους αγώνες κατάλαβα τον μεγάλο κίνδυνο που διατρέχουμε οδηγώντας στο δρόμο, και έτσι ξεκίνησα να φορώ πάντα ζώνη στην οδήγηση μου. Αυτό προσπαθώ να το περάσω και σε όλους του οδηγούς, καθώς η ζώνη και το κράνος στους αναβάτες μπορεί να τους σώσει τη ζωή.

Ποιο είναι το χαρακτηριστικό παράδειγμα που χρησιμοποιείς για να εξηγήσεις στους οδηγούς το πόσο επικίνδυνη μπορεί να γίνει η οδήγηση στο δρόμο;

Μέσα από μαθηματικά τεστ και βιβλία του κ. Ιαβέρη, αποδεικνύεται ακόμα ότι και η διαφορά των τα 10χλμ/ ώρα μπορούν να παίξουν σημαντικό ρόλο σε ένα ατύχημα.

Υπάρχει  ανταπόκριση από τους οδηγούς σε αυτή σου την προσπάθεια;

Δυστυχώς όχι όσο θα ήθελα. Καθημερινά αντιλαμβάνομαι ότι υπάρχουν ανεύθυνοι οδηγοί όλων των ηλικιών, οι οποίοι οδηγούν επικίνδυνα. Μη σας φαίνεται περίεργο αρκετοί από αυτούς είναι επαγγελματίες οδηγοί.

Υπάρχουν και άλλοι οδηγοί από την Τρίπολη που ασχολούνται  με τους αγώνες Drift;

Δυστυχώς όχι, αλλά ελπίζω στο μέλλον να βρεθούν κάποιοι που θα θέλουν πραγματικά να ασχοληθούν με τη δεξιοτεχνία. Η ομάδα Drift team Kotti έχει όλη την καλή διάθεση να βοηθήσει τους νέους στα πρώτα τους ‘’καμένα λάστιχα’’.

Θα προέτρεπες κάποιον νεότερο να  ασχοληθεί με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό;

Σίγουρα και αν μπορούσα θα τον βοηθούσα, μιας και αν μπει στην πίστα θα έχει τη δυνατότητα να απολαύσει μια δυνατή εμπειρία οδήγησης Drift με σαφώς περισσότερη ασφάλεια.

Πέραν από την ασχολία σου με τους αγώνες τι άλλο κάνεις τον ελεύθερο χρόνο σου;

Ασχολούμαι με την μουσική και συγκεκριμένα παίζω σαξόφωνο, το οποίο ξεκίνησα αφού μου αρέσει η τζαζ μουσική.

Η οικογένειά σου σε στηρίζει σε αυτό που κάνεις, θα ήθελες να ευχαριστήσεις κάποιον;

Καταρχήν θα ήθελα να ευχαριστήσω τον αδελφό μου Βασίλη, που είναι και συναθλητής μου, όπου αυτός έκανε τη αρχή στους αγώνες. Ακόμα θα ήθελα να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ  στον άνθρωπο που είναι πίσω από τις ατελείωτες ώρες εργασίας πάνω στην εξέλιξη του αυτοκινήτου μας και αυτός δεν είναι άλλος από τον πατέρα μου. Φυσικά τέλος θα ήθελα να ευχαριστήσω τη μητέρα μου, που είναι παρών σε όλους τους αγώνες και μας χαρίζει το δυνατότερο χειροκρότημα από ολόκληρο το κοινό.

Η αγωνιστική οδήγηση αυτοκινήτου σίγουρα έχει ένα πολύ μεγάλο κόστος, υπάρχουν κάποιοι χορηγοί που σας στηρίζουν;

Βεβαίως, υπάρχουν χορηγοί που μας προσφέρουν πολύτιμη βοήθεια και γι΄αυτό θα ήθελα να ευχαριστήσω τα ελαστικά Παπαϊωάννου, τον Δ.Παγκράτη global supermarket, την ύδρευση – θέρμανση του Αντρέα Γεωργακόπουλου, την ολοκληρωμένη μονάδα CHEVROLET Σδράλας, την Ιαπωνική Αρκαδίας Κ.Κολοβού, την BP ultimate Ε.Γαβρίλου, τα μάρμαρα –γρανίτες Δημόπουλου και τέλος τον Σούπο.

Έφη Καστραντά