Τμήμα Λεύκτρο- Σπάρτη: Θα σταματήσει και γιατί;

Τμήμα Λεύκτρο- Σπάρτη: Θα σταματήσει και γιατί;

Νοέμβριος 22, 2011 - 14:28
2 σχόλια

Οι τράπεζες δεν χρηματοδοτούν....

Τα διόδια δεν φέρνουν τα ποσά που θέλουν οι κοινοπραξίες...

Ανοιχτό παραμένει το ενδεχόμενο να σταματήσουν οι εργασίες το επόμενο χρονικό διάστημα στον αυτοκινητόδρομο Τρίπολη- Καλαμάτα και συγκεκριμένα στο τμήμα Λεύκτρο- Σπάρτη,

αφού ως γνωστόν υπάρχουν προβλήματα με την χρηματοδότηση όλων σχεδόν των έργων, λόγω της γενικότερης οικονομικής κατάστασης και δεν είναι τυχαίες οι συζητήσεις που έχουν γίνει τόσο στην Περιφερειακή Ένωση Δήμων όσο και στο Περιφερειακό Συμβούλιο για την Ολυμπία Οδό.

Για το συγκεκριμένο τμήμα βέβαια, σύμφωνα με το ρεπορτάζ, έχουν εκταμιευτεί τα χρήματα και λογικά δεν θα έπρεπε να τίθεται τέτοιο ζήτημα, αλλά υπάρχει μία γενικότερη κινητικότητα ακόμα και στους εργαζόμενους - πολλοί εκ των οποίων έχουν ήδη χάσει τη δουλειά τους- αφού γίνεται πολύ κουβέντα για σταμάτημα του έργου για κάποιο χρονικό διάστημα, για άγνωστους λόγους. Το πιο πιθανό είναι βέβαια να θέλει η κοινοπραξία να πιέσει για χρηματοδότηση αφού οι τράπεζες έχουν σταματήσει να δίνουν χρήματα, ενώ και οι σταθμοί διοδίων στα λοιπά τμήματα δεν αποφέρουν όπως όλα δείχνουν τα έσοδα που περίμεναν οι υπεύθυνοι του έργου.

Επίσης υπάρχουν προβλήματα με την Αρχαιολογική Υπηρεσία που καθυστερεί τις εργασίες και λόγω έλλειψης αντικειμένου πολλοί εργαζόμενοι έχουν απολυθεί. Μάλιστα η γραφειοκρατία είναι τόσο μεγάλη από την εν λόγω υπηρεσία που οι υπεύθυνοι του έργου έχουν αγανακτήσει κυριολεκτικά, παρόλο που το έργο σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά δεν δημιουργεί πρόβλημα και ό,τι αρχαίο έχει βρεθεί θα καταγραφεί και θα επιχωματωθεί... όπως γίνεται σε αντίστοιχες περιπτώσεις.

Η τοπική κοινωνία της Λακωνίας πάντως είναι ανάστατη και δεν είναι τυχαίο πως και βουλευτές του νομού πριν κάποιους μήνες είχαν κάνει επερωτήσεις στη Βουλή για το έργο και την χρηματοδότησή του από το πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων  και αν αυτή συνεχιστεί απρόσκοπτα.

Ακόμα δεν είναι τυχαίο πως έχει αλλάξει και το χρονοδιάγραμμα παράδοσης του έργου και από τα τέλη του 2012 έχει μετατεθεί για τον Οκτώβριο του 2013, ενώ μέχρι σήμερα έχουν γίνει 12-13 χιλιόμετρα του δρόμου και κατασκευάζονται και τα απαραίτητα τεχνικά έργα ενώ οι σταθμοί διοδίων που θα δημιουργηθούν είναι ένας μετωπικός σταθμός στην Πετρίνα της Αρκαδίας και ένας πλευρικός στο Λογγανίκο Λακωνίας. 

Ειδήσεις: 

2 Σχόλια

Αυτό το πράγμα στην Ελλάδα να μην έχουμε εικόνα για το λόγο ή το τι γίνεται .... άλλος λεει έχουν δωθεί τα λεφτά άλλος όχι, να ανεβάσουμε τα διόδια να δούμε που είναι το θέμα..... μπαχαλο....

αρε κρατοσ με τουσ ελεγχουσ σου ουτε σε 10000 χρονια χρονια δεν βγαινουμε απο την κριση