Σύσκεψη στην Τρίπολη με στόχο την επαναλειτουργία του σιδηροδρόμου Πελοποννήσου (pics,vid)

Σύσκεψη στην Τρίπολη με στόχο την επαναλειτουργία του σιδηροδρόμου Πελοποννήσου (pics,vid)

Φεβρουάριος 23, 2024 - 11:25
32 σχόλια

Συνέντευξη Τύπου παραχώρησαν τα μέλη του Κινήματος Διάσωσης και Επαναλειτουργίας του Σιδηροδρόμου Πελοποννήσου το απόγευμα της Πέμπτης 22 Φεβρουαρίου στο Εργατικό Κέντρο Τρίπολης.

Κατά την διάρκεια της συνέντευξης, τα μέλη του Κινήματος μίλησαν για την ραγδαία δασοποίηση του ανενεργού διαδρόμου του μνημειώδους, μεγάλης αρχιτεκτονικής αξίας, έργου της σιδηροδρομικής γραμμής της Πελοποννήσου, που συνδυαστικά με τους βανδαλισμούς διατηρητέων κτηρίων κι άλλων ζημιών, έχουν δημιουργήσει απελπιστικές συνθήκες.

Με στεντόρια φωνή μίλησαν για τον ορατό κίνδυνο της σταδιακής εξαφάνισης της γραμμής και οριστικής ματαίωσης της επαναλειτουργίας της, η οποία από Κόρινθο μέχρι Καλαμάτα.

Τον συντονισμό της συνέντευξης είχε αναλάβει ο Στέφανος ο Γκουτζιούλης, ενώ οι ενεργοί πολίτες - ομιλητές της εκδήλωσης έκαναν τις τοποθετήσεις τους και εξέφρασαν την αγωνία τους για το σιδηροδρομικό δίκτυο της Πελοποννήσου το οποίο δεν έχει εξελιχθεί σε κάτι καλό, όπως ήλπιζαν, αλλά έχει εγκαταλειφθεί.

Την πρώτη εισήγηση έκανε ο κ.K. Mπρούσαλης ο οποίος μίλησε για το Kίνημα διάσωσης κι επαναλειτουργίας σιδηροδρόμου Πελοποννήσου και τον πολυετή σκοπό του.

Όπως ανέφερε ο κ. Μπρούσαλης, το δίκτυο Κόρινθος – Άργος – Τρίπολη – Καλαμάτα, εδώ και 13 χρόνια παραμένει εκτός λειτουργίας.

Το 2000 αποφασίστηκε να γίνει αναβάθμιση της γραμμής και το διάστημα 2004 - 2009 ήταν σε εξέλιξη τα έργα. Τον Αύγουστο του 2009, λειτούργησε το δίκτυο για λίγο και μήνες αργότερα τα δρομολόγια σταμάτησαν και έπαψε να υφίσταται το συγκοινωνιακό έργο και ξεκίνησαν οι καταστροφές στο δίκτυο του σιδηροδρόμου.

Μέρα με τη μέρα η γραμμή καταστρέφεται και γίνεται δάσος, σημειώνονται καταστροφές στις γέφυρες και στα δίκτυο, είπε, προτείνοντας

Να καθαριστούν από τα δέντρα και τα κλαδιά οι σταθμοί και να κινηθεί η ελληνική πολιτεία για να γίνει με σύγχρονα υλικά η ανακατασκευή του δικτύου

Επίσης, έγινε γνωστό, ότι στις 15 Μαρτίου 2024, θα βρεθεί στην Αρκαδία, κλιμάκιο απ’ την πρεσβεία της Ελβετίας για να δει από κοντά το δίκτυο.

Οι κυβερνητικές πολιτικές οδηγούν στην πλήρη καταστροφή και εγκατάλειψη του δικτύου

Ο κ. Μπρούσαλης τόνισε ότι σε όλη αυτή την προσπάθεια, καμία συμπαράσταση από τις δημοτικές αρχές δεν έχει δεχθεί το Κίνημα, προκειμένου να επαναλειτουργήσει ο σιδηρόδρομος είτε ως τουριστικός, είτε ως εμπορικός είτε ως συγκοινωνιακός.

Να αναφέρουμε ότι έχει κατατεθεί ερώτηση στον περιφερειάρχη Πελοποννήσου, Δημήτρη Πτωχό, για τα 14,5 εκατ. ευρώ που ήταν να επενδυθούν για την γραμμή Κόρινθος – Άργος – Ναύπλιο.

Αναμένουμε να ενημερωθούμε για τις προθέσεις της νέας Περιφερειακής Αρχής, πάνω στο θέμα της επαναλειτουργίας της μετρικής γραμμής.

Στην σύσκεψη στο Εργατικό Κέντρο Αρκαδίας, έγινε γνωστό, ότι η Συντονιστική Επιτροπή του Κινήματος, το επόμενο χρονικό διάστημα, το Κίνημα, θα επιχειρήσει να μεγαλώσει και να ξεκινήσει τις παρεμβάσεις.

Η κυρία Ζαχαροπούλου Αγγελική διάβασε επιστολές μελών του Κινήματος που δεν μπόρεσαν να παρευρεθούν, με τις οποίες τονίστηκε η αναγκαιότητα επανεκκίνησης του σιδηροδρόμου. Επίσης μίλησε για την επαναλειτουργία του σιδηροδρόμου η οποία θα ωφελήσει στην οικονομική ανάπτυξη της Πελοποννήσου, ενώ θα ωφεληθεί και η εκπαιδευτική κοινότητα, αφού οι μαθητές θα μπορούν να μετακινούνται με το τρένο από και προς τις σχολικές εκπαιδευτικές εκδρομές τους.

Ο κ. Γιόκαρης μίλησε για την ενεργειακή κρίση η οποία μας οδηγεί στο να βρούμε πιο οικολογικούς τρόπους ζωής και μετακίνησης, τονίζοντας ότι το τρένο θα μπορέσει να συμβάλλει στο να μειωθούν οι επιπτώσεις ρύπανσης του περιβάλλοντος.

Ο κ. Γατσόπουλος μίλησε για το θέμα, τονίζοντας ότι λαμβάνει πάρα πολλά μηνύματα από ολόκληρη την Πελοπόννησο για τον σιδηρόδρομο και την επαναλειτουργία του, τονίζοντας ότι οι πολίτες είναι ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένοι για το ζήτημα της επαναλειτουργίας.

Συμπερασματικά, τα μέλη του Κινήματος είπαν ότι πρέπει άμεσα να δράσουν τα αρμόδια κυβερνητικά όργανα και να υπάρξει άμεση λήψη μέτρων, προκειμένου να αποτραπεί μια τέτοια καταστροφική εξέλιξη για τον σιδηρόδρομο.

Η διάσωση του πολύπλευρα επαναξιοποιήσιμου (οικονομικά, περιβαλλοντικά, πολιτιστικά, τουριστικά) για την Πελοπόννησο έργου αποτελεί για την κυβέρνηση μια βαρύτατη ευθύνη.

Τέλος, οι άνθρωποι της Συντονιστικής Επιτροπής, κάλεσαν τον απλό κόσμο να συμμετέχει στο Κίνημα και να ενεργοποιηθεί στις όποιες δράσεις του.

Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΔΙΑΣΩΣΗΣ ΚΙ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ

αποτελείται από τους:

1. Αθανασούλη Γιάννη, πολιτικό μηχανικό

2. Βέμο Παναγιώτη, καθηγητή Μαθηματικών – ιστορικό ερευνητή

3. Γατσόπουλο Παναγιώτη, δικηγόρο

4.Γιόκαρη Βασίλη, φυσικό επιστήμονα – μηχανικό

5. Γκουτζιούλη Στέφανο, υπάλληλο του Δήμου Τρίπολης

6. Ζαχαριά Κωνσταντίνο, γιατρό – πρώην βουλευτή Αρκαδίας

7. Ζαχαροπούλου Αγγελική, δασκάλα διευθύντρια Δ.Σ. Νεστάνης

8. Θεοφανόπουλο Μιχάλη, ταμία του Συλλόγου Φίλων Σιδηροδρόμου Αθήνας

9.Καραμήτζο Δημήτρη, δικηγόρο

10.Κύρκο Απόλλωνα, αρχαιολόγο – μελετητή σιδηροδρόμου Πελοποννήσου

11. Μπαριάμη Βαγγέλη, μηχανικό ΥΠΕΧΩΔΕ

12. Μπρούσαλη Κωνσταντίνο, καθηγητή Φυσικής Αγωγής – συγγραφέα

13. Παναγιωτόπουλο Νίκο, πολιτικό μηχανικό

14. Παπαγιάννη Νίκο, καθηγητή Φυσικής Αγωγής

15. Φρεζάδου Ειρήνη, αρχιτέκτονα πολεοδόμο, μέλος του Δ.Σ. της Ελληνικής Εταιρίας Περιβάλλοντος και Πολιτισμού

Video: 

ArcadiaPortal.gr Κίνημα διάσωσης και επαναλειτουργίας Σιδηροδρόμου Πελοποννήσου


32 Σχόλια

Για να λειτουργήσει πάλι το τραίνο θέλει προσωπικό συνεργεία και πολλά άλλα. Εδώ διαλυσαν τα νοσοκομεία τραίνα θέλετε να ταξιδέψει ποιος; πάτε καλά;

Καλή η πρόθεση και η προσπάθεια, αρκεί να μην καπελωθεί πολιτικά , γιατί έτσι δεν πρόκειται να προχωρήσει τίποτα .

Μα θα λειτουργήσει το τρένο βρε καλόπαιδα. Και οι επιστήμονες της αριστερής προσέγγισης το ξέρουν και το έχουν εντρυφήσει από παλιότερα. Και ξέρουν και τον λόγο που θα λειτουργήσει. Θα μεταφέρει το σκουπιδαριό της Φυλής στις μονάδες της Μεγαλόπολης, όταν αρχίσει η καύση των σκουπιδιών εκεί. Γιατί σε λίγο χρόνο θα μπουκώσει και η Παλαιόχουνη που σας έπεισαν πως είναι ΧΥΤΥ. Αλήθεια τίνος λαγουδάκια είναι όλοι αυτοί οι επιστήμονες με τους τίτλους και τις περγαμηνές και για ποιον δουλεύουν ; Γιατί για το τρένο δεν δουλεύουν. Φούμαρα λένε. Επειδή ξέρουν καλά πως το δίκτυο των γραμμών είναι μπάχαλο

Τι λέτε τώρα ρε παιδιά, αυτή η χάραξη είναι του Τρικούπη, ποιος θα το χρησιμοποιεί? Εχουμε τρελαθεί τελείως.

Θα επαναλειτουργήσει ο σιδηρόδρομος. Να είστε όλοι σίγουροι. Και επίσης μ' αυτό το πλευρό να κοιμάστε. Αν υπήρχε ενδιαφέρον και πολιτική βούληση να λειτουργήσει θα το είχαν κάνει ήδη. Δεν θα χρειάζονταν 15-20 ρομαντικοί να ζητιανεύουν τα αυτονόητα σαν τους διακονιάρηδες. Οπότε τσάμπα χαλάτε τα στομάχια σας. Ας το πάρετε (κι ας το πάρουμε) απόφαση ότι το δούλεμα θα είναι διαρκείας, μέχρι κάποιος από τους δύο να βαρεθεί. Και να είστε σίγουροι ότι δεν θα είναι αυτοί οι οποίοι θα βαρεθούν

Επί εποχή Καραμανλή του τελευταίου έριξαν εκατομμύρια φτιάξανε τις γραμμές καινούργιες και όλα αυτά προεκλογικά. Και από τότε δεν λειτουργισε φάγανε φάγανε και δεν έχουν χωνέψει ακόμα χα χα χα

Ο σιδηρόδρομος θα ξαναλειτουργήσει. Αλλά δυστυχώς όταν αυτό συμβεί δεν θα είναι ιδιοκτησία του ελληνικού κράτους.

Ρομαντικοί και αιθεροβάμονες (συναισθηματικά είμαι μαζί σας), να κάνετε πρώτα μια τεχνοοικονομική μελέτη βιωσιμότητας και μετά το συζητάμε. Σε μια παρόμοια που είχε δημοσιευτεί πριν 15 περίπου χρόνια το εισιτήριο Τρίπολη - Καλαμάτα θα στοίχιζε 90 Ευρώ.

Πάρε την ταχεία της καρδιάς μου και ξεκίνα, στον δικό μου δρόμο να βρεθείς... Ελένη Βιτάλη Χρήσιμη εκδήλωση, για να θυμηθώ αυτό!

¨Έκλεισαν τον τέως ΣΠΑΠ οι πολιτικάντηδες,προς όφελος τίνος; ΟΧΙ πάντως του Ελληνικού λαού! όσο για το κόστος του εισιτηρίου πάντα ήταν μικρότερο!

Τι να μας πείτε ρε κακομοίρηδες σχολιαστές του καναπέ? κάθε σχόλιο και μια μπούρδα. Ο Παύλος (αυτός ντε ο επιχειρηματίας ο ελεύθερος επαγγελματίας κλέφτης που πληρώνεται να σχολιάζει με τις δικές του μπαρούφες, ο φίλος και οπαδός της δεξιάς συντήρησης) σας λείπει για να δέσει το βύσσινο. 2009 Πρωθυπουργός Καραμανλής. - 2023 Υπουργός Καραμανλής (του Αχιλλέως βεβαίως βεβαίως) Εμείς ακούσαμε κάποιες προτάσεις. Εσείς μείνετε στο σαλόνι και ψηφίστε τους φονιάδες των Τεμπών του 41%

ΑΓΓΕΛΕ ΜΠΑΡΟΥΦΑ-ΚΗ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ Ο ... ΠΑΥΛΟΣ ΑΛΛΑ ΜΕ ΑΛΛΟ ΟΝΟΜΑ? ΓΙΑΤΙ ΚΙ ΕΚΕΙΝΟΣ ΜΕ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΜΠΑΡΟΥΦΕΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΤΟΝ ΠΙΑΝΕΙ ΜΙΑ ΑΛΛΕΡΓΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΗΘΕΝ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΕΝΑ

Χωρίς να το θέλετε με αυτή σας την γραφική πρωτοβουλία ακυρώνετε την προοπτική του σιδηροδρόμου., διότι δεν ζητάτε εκσυγχρονισμό.

Ευχαριστούμε πάρα πολύ για το μέγεθος της κατανόησης αλλά και της αδυναμίας σας για τη νεα κίνηση "διάσωση του σιδηροδρόμου Πελοποννήσου". Ελπίζουμε στις επόμενες αναρτήσεις σας να είστε πιο "ευγενικοί" και "διαβασμένοι". Ο ΔΗΜΑΡΧΕΥΩΝ

Το ίδιο τσούρμο παλεύει και για τα κελιά των κομμουνιστών. Τα τραίνα θα φέρνουν τους προσκυνητές.

Μια χαρά εξυπηρετείται το οριστικό θάψιμο της υπόθεσης σιδηρόδρομος. Με το να ομνύεις στο παρελθόν την ιστορία και την αποανάπτυξη, περνούν τα χρόνια και ο σιδηρόδρομος μένει στην συνείδηση του κόσμου ως κάτι παρωχημένο. Για φανταστείτε να υπήρχε ένα διεκδικητικό κίνημα υπερ της δημιουργίας σύγχρονου σιδηροδρομικού δικτύου. Οι αυτοκινητιστές κάνουν πάρτι με την ύπαρξή σας και μόνο. Δεν σημαίνει φυσικά ότι οι προθέσεις σας δεν έχουν αγνά κίνητρα. Αλλά υπηρετείτε το μέσο με λάθος τρόπο.

Είμαι πάρα πολύ υπέρ της κίνησής σας, να ξεκινήσει ξανά το τρένο από την παλιά χάραξη του Τρικούπη, θα γίνω να ξέρετε και χορηγός σας. Μια μικρή λεπτομέρεια μην το πείτε πουθενά, έχω λεωφορείο στο ΚΤΕΛ και φορτηγά ΔΧ και όσο εσείς δεν ζητάτε σύγχρονο σιδηρόδρομο εγώ καλοπερνάω.

ΤΑ ΙΔΙΑ ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΑ ΚΑΠΟΤΕ ΥΠΟΝΟΜΕΥΣΑΝ ΚΑΙ ΤΙΣ ΦΥΛΑΚΕΣ Η ΑΠΟΨΗ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ Ε ΡΕ ΠΑΛΟΥΚΩΜΑ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ

Χαχαχα χαχαχαχ τι λέτε ρε παιδιά. Τι το θελουμε το τρένο στην Τρίπολη ;;; Ααα;;; Στην Ελλάδα το τρένο είναι όπως έχετε καταλάβει ολιγοτι επικίνδυνο πχ τεμπη. Αλλά εμείς εδώ , για να βουλευτούν τα βύσματα , το επαναφέρουμε στο προσκήνιο. Η μόνη πραγματική ανάγκη για τρενο είναι να συνδέσει την ΒΙΠΕ με το λιμάνι της Καλαμάτας ή και το αεροδρόμιο , για εμπορικούς καθαρά λόγους. 2024 και ασχολούμαστε με τα ίδια και τα ίδια . Και μετά σας φταίει ο κουλής, οι γκει,η ακριβεια, το μεταναστευτικό κτλ. Αφού σας βολεύει- σας συμφέρει. Όσοι μπορείτε να φύγετε από αυτήν την χώρα φύγετε μπας και ζήσετε.

Μην τους θεωρείτε ιδεαλιστές υπερ της σιδηροδρομικής παράδοσης. Λειτουργούν σε διατεταγμένη υπηρεσία υπέρ των οδικών συμφερόντων. Αντι να κόπτονται να αποκτήσει αναβαθμισμένο σιδηροδρομικό δίκτυο η περιοχή μας, πετούν την μπάλα στην εξέδρα δήθεν υπέρ της πολιτιστικής κληρονομιάς, έτσι ώστε να μην προχωράει τίποτα. Είναι το λεγόμενο κόντρα παιχνίδι!!!

Προσθήκη νέου σχολίου

Το ArcadiaPortal.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά, συκοφαντικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.