Η Τρίπολη δειλά - δειλά διεκδικεί «πινέζα» στον σύγχρονο τουριστικό χάρτη
Βαδίζουμε, όπως μας δείχνουν τα στοιχεία και μας αναφέρουν οι ειδικοί, στο τέλος της πανδημίας. Μιας πανδημίας που άφησε καμένη γη πίσω της σε πολλούς τομείς, και ένας από αυτός ήταν και ο τουρισμός όλων των μορφών.
Στην Τρίπολη, βέβαια, εκτός από τη διετία της πανδημίας υπήρχε και η χαμένη πενταετία της προηγούμενης δημοτικής αρχής -μην αναφερθούμε ξανά σε αυτό, είναι πλέον γνωστό και αποτυπώθηκε το 2019 στην κάλπη.
Η δημοτική αρχή Τζιούμη δείχνει θέληση και σιγά - σιγά φέρνει την Τρίπολη σε θέση να δικεδικήσει «πινέζα» στον σύγχρονο ταξιδιωτικό χάρτη.
Διότι τα πράγματα έχουν αλλάξει. Δεν ζούμε στη δεκαετία του '80, που οι επισκέπτες έρχονταν για το παραδοσιακό Πάσχα ή στις διακοπές του καλοκαιριού για το Πανηγύρι της Τεγέας.
Η Τρίπολη δεν πρέπει απλώς να διεκδικήσει παλαιότερα κεκτημένα που χάθηκαν συν τω χρόνω, αλλά μια θέση σε μια νέα πραγματικότητα.
Τώρα που «λύθηκαν» τα χέρια της δημοτικής αρχής από τα μέτρα τη πανδημίας, ξεκίνησαν ήδη να πραγματοποιούνται όμορφες και ενδιαφέρουσες πολιτιστικές εκδηλώσεις, εναλλακτικες δράσεις και αθλητικά δρώμενα που προσελκύουν κόσμο δίνοντας ανάσα στην τοπική οικονομία, όπως το 1ο Πανελλήνιο Φεστιβάλ Μιούζικαλ, η διασσυλογική ορειβατική συνάντηση στο Μαίναλο κ.ά.
Εδώ όμως η Δημοτική Αρχή πρέπει δώσει ιδιαίτερη προσοχή, διότι πρέπει να φτάσει στην καθιέρωση...
Το ότι πραγματοποιήθηκε ένα event δεν σημαίνει ότι πήρε άριστα 10. Πήρε πάνω από τη βάση, αλλά υπάρχουν πολλά περιθώρια βελτίωσης ώστε να γίνει άριστο και να καθιερωθεί.
Αν μια εκδήλωση έχει επιτυχία, δεν σημαίνει ότι δεν θα μπορούσε να έχει ακόμα μεγαλύτερη. Πολλές φορές υπάρχει έλλειψη επικοινωνίας και προβολής κάποιων γεγονότων. Χρειάζεται έγκαιρος σχεδιασμός και άμεση κοινοποίηση. Η επικοινωνία είναι το παν, οι πολίτες προγραμματίζουν τις επισκέψεις τους σε τόπους που έχουν ένα ενδιαφέρον και κάτι να προσφέρουν, γι' αυτό και επιβάλλεται η επικοινωνία εκδηλώσεων, αφιερωμάτων και φεστιβάλ εβδομάδες νωρίτερα.
Η γνώμη μου είναι πως η δημοτική αρχή πρέπει να ανοίξει τους ορίζοντες της πέρα από τα τετριμμένα (Χριστούγεννα, Πάσχα, θρησκευτικές εκδηλώσεις με ιστορική σημασία, που γίνονταν και θα γίνονται ούτως ή άλλως ανέκαθεν) και να καθιερώσει ένα ή δύο γεγονότα μοναδικά στην πόλη και σε ολόκληρο τον Δήμο Τρίπολης.
Οι φορείς έχουν όρεξη και διάθεση για συνεργασία με τον Δήμο και το δείχνουν άλλωστε με κάθε ευκαιρία. Όρεξη και διάθεση έχει και ο δήμαρχος Κώστας Τζιούμης, ο οποίος δείχνει πως θέλει το κάτι παραπάνω για τον Δήμο του...
Η «πινέζα» στην πρωτεύουσα της Αρκαδίας πρέπει να καθιερωθεί, να κυριαρχήσει. Για κάτι που θα γίνεται μόνο στο Δήμο μας...
Θ.Μ.
28 Σχόλια
Ο δήμαρχος με τα έργα αλλάζει
Αγαπητέ Θάνο, δυστυχώς δεν
Χωρις ξενοδοχεια δεν υπαρχει
Δεν ξέρω τι σημαίνει ΘΜ, αλλά
Δήμαρχε βγές μία βόλτα στην
Με τέτοιου είδους εκδηλώσεις
Τα κλειστά ξενοδοχεία στην
Με σημερινούς όρους, δλδ με
Μάλλον αστειεύεστε ή δεν
Τι να κάνει ο τουρίστας στην
@01:10 Τα χωριά είναι..
Άσχημη δεν την λες. Αδιάφορη
Όσο για την αγαπημένη του DS
09:46 Δεν το γράφει ο
Στην τελική ρε παιδιά, αυτή
Ευλογεί τα γένια του ο κύριος
Κατά τη γνώμη μου οι τιμές
Ποιος τουρισμός, σε ποια
Αλλά όταν ακόμη και ο
Τι κάνει η Τρίπολη;
τους μόνους ξένους που βλέπω
Υπάρχει και ο αθλητικός
@19:07 Δεν έχει δίκιο, κάθησα
@DS - Τώρα είδα το σχόλιο σου
για τα περίπτερα της
@23:21 - Ο Δήμαρχος-δύναμη
Η πόλη χρειάζεται νοικοκύρεμα
Τα δικά μας παιδιά, φεύγουν
Προσθήκη νέου σχολίου
Το ArcadiaPortal.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά, συκοφαντικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.